sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

Sākums!

Ir 2011.gada sākums, pus divi siltajā Austrālijas naktī, un es esmu nolēmusi pieķerties sava latviešu "atmiņu albuma" veidošanai. Kāpēc šobrīd un kāpēc latviski? Tāpēc, ka, pierodot pie dzīves tālajā kontinentā, esmu atklājusi jaunu rokdarbu pasauli, un man tik ļoti gribas ar kādu par to padalīties!

Vārdu sakot, šis "atmiņu albums" jeb saīsināti AA (ceru, ka ar laiku līdzīgi kā cits AA klubiņš tas kļūs par pulcēšanās vietu cilvēkiem, kas ir atkarīgi - šoreiz no rokdarbiem ;)). Te es rakstīšu par maniem mēģinājumiem pierakstīt, dokumentēt, ilustrēt un visādi citādi radoši iegrāmatot  atmiņas un ikdienas mirkļus - vai nu papīrā, vai dzijā, vai arī internetā!

Lūk tā!

Elīna

P.S. Šovakar urķējoties internetā sev par milzīgu prieku esmu atradusi veidu, kā uz sava Mac datora varu rakstīt latviski! Turklāt Word un Photoshop programmas ieskaitot! Es esmu sajūsmā!!!!!
 (ja arī vēlies zināt, kā, tad klikšķini uz šo saiti)

1 komentārs:

  1. eu,kolosali,tikkai shodien atklaju,ka tev ir shaadas albuums,riktiigi stiliigi...patiik lasiit tavas pardomas pa dziivi..

    AtbildētDzēst