sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

Dāvanā (gandrīz) paštaisīts kalendārs

Manai vīra māsai ir paradums - katru gadu visiem ģimenes locekļiem dāvināt paštaisītu kalendāru. Šogad viņai nu pavisam nebija laika, lai pieķertos šim projektam, savukārt es, kā reize, atradu lielisku paraugu kalendāru veidošanai - vajag tikai iegādāt mākslinieka izveidotu paraudziņu, pievienot savu fotogrāfiju, un kalendārs ir gandrīz gatavs! Ja ir iedvesma, var mainīt kalendāra fona krāsas, protams, pirms tam vispār var izplūst pie fotogrāfijas krāsu un formas pārveidošanas, bet nu ceru, ka mani sapratāt!

Kopēt vīra māsu es nekādā gadījumā negrasījos, taču jāatzīst, ka man krājumā bija pāris jaukas ģimenes atvašu bildes. Tāpēc gala rezultātā nolēmu uzdāvināt kalendāru visiem saviem māsas un vīra bērniem.

Te ir rezultāts!




Kalendāra paraudziņi iegādāti no Paislee Press. Man jau šķiet, ka sanāca bezgala jauka dāvana jaunajam 2011.gadam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru