pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

Piezīmes no Berlīnes (jeb iepazīstinu ar grafisko skrepbukingu)

Tas bija 2009.gada oktobrī. Ceļā no Latvijas uz Austrāliju uz dienu iegriezāmies Berlīnē, kas mūs negaidīti pārsteidza ar savu māksliniecisko garu... Ak vai man. Es taču gaidīju birokrātijas kalngalu, bet saņēmu daudz iedvesmas, skaistu skatu un vēlēšanos iegriezties vai katrā Berlīnes mākslas galerijā, komiksu veikaliņā un pievērsties saldējuma pirkšanai, ēšanai un vēstures studēšanai!

Kādā garlaicīgā vakarā, pētot ceļojuma bildes, nolēmu ar tām paspēlēties. Pamainīt krāsas, izgriezt savas kontūras un radīt jautras kolāžas! Man jau liekas, ka berliniešiem tās no manis jāizpērk un jāpārdod savos kioskos!

Lai izveidotu šīs kolāžas, es darbojos ar Photoshop programmu un izmantoju digitālus paraudziņus, kas publicēti manis jau iepriekš pieminētajā mājas lapā DiviZirņiSpainī (TwoPeasInABucket). Fona tapetes un dažnedažādus elementus radījušas talantīgas mākslinieces kā Chelsea Parsons (A Delightful Day kit, Beautifully Grungy Garden again kit, Beautifully Grungy frame), The Queen of Quirk, KatherineTeague (Best of Vol.Two kit).

Patiesībā sakot, tas, ko esmu izveidojusi, saucās digital scrapbooking jeb grafiskais skrapbukings. Tas nozīmē, ka albumu un kolāžu veidošana notiek uz datora ekrāna un gala rezultāts parasti tiek vai nu publicēts internetā vai izprintēts. Par grafisko skrapbukingu noteikti uzrakstīšu tuvākajā laikā vairāk, jo tas ir interesants veids, kā veidot savus darbus un galvenais, ja sanāk pieļaut kļūdu, to var aši arī uz sava datora ekrāna izlabot. Ja darbojies ar papīru un līmi, tad noteikti zini, ka tik viegli savas kļūdas izlabot nav.

Bet nu, lai dzīvo Berlīne! Tur man noteikti būs vēlreiz jāiegriežas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru