pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

Kopā jau gadu

Kādu dienu, runājoties ar Danielu, atklāju, ka viņa ar savu draugu Volesu ir jau kopā gadu. Nu burtiski - pēc divām nedēļām viņi varēs svinēt pirmā gada draudzības jubileju. Man virs galvas uzzibsnīja spuldzīte! Kāpēc gan man nepamēģināt un neuzdāvināt viņiem jauku albumu piemiņai. Viņi taču ir tik forši! Un pirmās gadadienas vienmēr ir tās jaukākās un šķiet visnozīmīgākās!

Domāts, darīts. Kā reize man bija aizķērušās bildes no Mātes dienas. Tā bija visai interesanta Mātes diena - mana mamma tai dienā, protams, atradās Latvijā, mana vīra mamma savukārt bija aizbraukusi ceļojumā uz Īriju, Danielas mamma bija aizceļojusi uz Brazīliju, bet Volesa vecāki bija Austrālijas otrajā krastā - RietumAustrālijā! Tā nu šo dienu mēs nosvinējām paši ar sevi - devāmies kalnos, dabā, staigājām, pētījām krāces, fotografējāmies, nogurām, un beigās vēl vietējā krodziņā paēdām ceptus kartupeļus ar skābu krējumu! :) Sanāca vareni!

Bet nu atpakaļ pie albuma. Sākumā es uz datora radīju albuma pamat kolāžas apļa formā (kā reizi veikalā pa lēto biju nopirkusi mazu apaļu papīra albumu par diviem dolāriem), tad izdrukāju kolāžas uz krāsu printera, saliku tās albumā, aplīmēju albuma vāciņus un visbeidzot pievienoju dažādus izkaistinājumus - mazas zīmītes, aplikāciju formā dažādus putniņus un rotājumus.

Te ir pats albums... un pats galvenais, maniem draugiem tas patika (Daniela sevišķi man pateicās par to, ka albumā Voless ir redzams smaidošs.. tik reti viņai sanākot noķert viņu smaidot fotokameras priekšā, jo parasti viņš dikti jau pozējot ;))!

Albuma pamatkolāžas:

Un te ir pats albums papīra formātā ar visiem izskaistinājumiem!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru