pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

Decembris pa dienai

Jāatzīst, ka esmu samīlējusies pāris blogotājās.. Jā, tā ir taisnība. Pārsvarā tās ir jaukas lēdijas, mammas, kuras lielākoties strādā no mājām, nodarbojas ar albumu un kolāžu veidošanu, bet vēl jo raksturīgāk - savus darbus un aprakstus publicē internetā.

Viena no šīm jaukajām sievietēm ir Ali Edvards (Ali Edwards). Es regulāri lasu viņas blogu, kurā viņa tikpat regulāri iedvesmo mani radīt dažādus albumus. Viena no šīm iedvesmām manu sirdi un rokas, un galvu aizskāra tik ļoti, ka nolēmu tai sekot. Tas ir projekts, kas saucās "Decembris pa dienai". Projekta mērķis ir dokumentēt katru decembra dienu līdz Ziemassvētkiem un rezultātā radīt jauku, svētku noskaņas pārņemtu fotokolāžu albumu. 

Es nekad neko tādu nebiju darījusi, tāpēc esmu lepna, kas pieķēros šim projektam ar lielu rūpību. Vispirms, es centos katru dienu no pirmā līdz 25.decembrim fotografēt savu ikdienu un gatavošanos svētkiem. Tad es sāku veidot kolāžas, kas veltītas katrai dienai un kurā centrālais elements būtu tās dienas skaitlis. Uhhh... tas jau bija daudz.

Īsi pēc Ziemassvētkiem es pieķēros pie galvenās un ietilpīgākās projekta daļas - galveno kolāžu veidošanas, kas vēstītu par katru no decembra dienām.

Ak vai, ak vai.. kas nu bija gaidījis, ka tas paņemtu tik ļoti daudz laika. Ja jau tagad es vairs neatceros, ko darīju decembra sākumā (nu galveno jau atceros, nav ar mani tik slikti!), tad, lai neaizmirstu decembra nogalē piedzīvoto braucienu uz Melburnu, sāku ar kolāžu veidošanu no otra gala. Proti, no 25., 24., 23., 22.decembra (un tā dilstoši).

Ļaušu jums ieskatīties pirmajās albuma kolāžu lapās, kas galvenokārt tapušas uz datora. Būs arī daudzas citas, kas vēl tik printētas, aplīmētas un visādi citādi izskaistinātas. Galvenais, lai jūs varētu iedomāties, cik tas reiz būs jauki šķirstīt albumu un priecāties par šīm skaistajām atmiņām!

Te būs vairākas kolāžas no pirms-Ziemassvētku ceļojuma uz Melburnu un pa Lielo Okeāna Ceļu (Great Ocean Road):
P.S. Lai sagatavotu šīs kolāžas, izmantoju Paislee Press radītos rāmīšus un pamatiņus pašām kolāžām (kolāžu princips ir tāds, ka mākslinieks ir sagatavojis visu nepieciešamo, lai jūs atverot datorprogrammu (Photoshop vai kādu līdzīgu) varētu viegli ar pāris peles klikšķiem tajās ievietot savas fotogrāfijas un tekstu). Tās dažādās versijas var lejuplādēt šeit un šeit, un arī šeit (tās visas ir par velti!).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru