otrdiena, 2011. gada 10. maijs

Mana jaunā draudzenīte

Nedēļas nogalē, kad visi svinēja Māmiņas dienu, es saņēmu dzimšanas dienas dāvanu. Un tas nekas, ka tā atnāca vismaz pusgadu par agru (varbūt dāvātājam aizmirsīsies, ka dāvana jau uzdāvināta un pēc pusgada saņemšu vēl kādu dāvanu! Man nu nekas nav pretī!)... 

Mana jaunā draudzenīte ir skaista, balta mini šujmašīna, kuru uzreiz liku pie darba, lai apšūtu jauno, krāsās trako galdautiņu. Lieta tāda, ka man skapī Amy Butler krāsainais audums (ar rozā puķēm un margrietiņām) stāvēja jau ilgu laiku  un tāpat kā kaudze pārējo audumu tā vien gaidīja jauno šujmašīnu. Tad nu pieriktējoties un testējot mašīnīti, arī galds tika pie jaunas sedziņas! Smieklīgi ir tas, ka interneta veikalā es taču pasūtīju pavisam citu audumu, bet tas noliktavā bija aptrūcies un bonusā man tika šis, ar sienas krāsu pavisam saderīgais. Hi hī, daudz laimes dzimšanas dienā man!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru