svētdiena, 2011. gada 1. maijs

Es nekad neeju uz darbu



Šodien mani iepazīstināja ar ļoti jauku dziesmiņu, kura vēl noteikti kādu brīdi mani turpinās iepriecināt. Dziesmiņas mērķis ir iemācīt bērniem nedēļas dienu nosaukumus (angļu valodā), pāris burtus un cipariņus, un mani apbur tas šarms, kas staro no dziesmiņas vārdiem: "Es nekad neeju uz darbu". Tā taču ir patiesība! Bērni nekad neiet uz darbu..Tāpat kā rītdien tie pieaugušie, kuru kalendārā ir atzīmēti Darba svētki (ar šo es domāju kvīnslendiešus Austrālijā, jo oficiāli šodien taču ir 1.maijs)!

Lai noklausītos dziesmu, spied šeit! "Never go to work" singlu radījusi rokgrupa "They might be giants" (viņi, piemēram, sacerējuši tēmas dziesmu tv šovam "Malcolm in the Middle").

P.S. Nogaidiet pāris sekundes video sākumā, kamēr runā lelles, tad dziesmiņa sāksies.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru