ceturtdiena, 2011. gada 17. februāris

Mazliet mīlestības.Kolāžas no sērijas "Es un Tu"

Es ceru, ka Tu jūties mīlēta/-ts. Es ceru, ka tā tu jutīsies katru mēnesi, jo, lai arī ko tās mūsu otrās pusītes darītu - būtu blakus, mīlētu mūs vai vēl tikai kaut kur blandītos apkārt pa pasauli mūsu meklējumos, kāds mūs noteikti jau mīl. Mēs katrs esam mīlestības vērti :)

Februāra mēneša noskaņās, jo veikalos vēl joprojām var nopirkt šokolādes sirsniņas un pastā joprojām pārdod kartiņas par mīlestību, Tavai uzmanībai piedāvāju šīs divas kolāžas. Lai arī to pamatam es izmantoju papīru, kas pirkts skrapbukinga veikalā, ne vienmēr labai kolāžai jāsākas ar pirktu materiālu. 

Tā piemēram, raibajai kolāžai es pagatavoju pati savu papīru - nokrāsoju kartonu sinepju/sūnu krāsā, apziedu zīmodziņu ar akrila krāsu un apzīmogoju to (un tad aši skrēju mazgāt pašu zīmogu, lai krāsa nepaliek uz tā uz mūžu!). Sarkanajai kolāžai savukārt izmantoju sievasmātes dāvāto mežģīni (viņa man uzdāvināja veselu maisiņu ar mežģīnēm no lietotu apģērbu veikala), vecu nošu papīru un salveti, ko nočiepu no kafejnīcas (neesmu jau vainīga, ka to pasniedza līdz ar manu kafijas krūzīti un tā tik skaisti izskatās!:)  

Galvenais - būt radošam. Un ... mīlēt! :)

Ja ir šaubas, izvēlies sarkano! Kolāža A5 formātā.

Kā man patīk šis krāsu salikums! Ģībstu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru