ceturtdiena, 2011. gada 17. februāris

Gandrīz pabeigts! Top albuma vāciņš.

Ritot otram jaunā gada mēnesim esmu apņēmusies pabeigt decembra kolāžu albumu, kurā apkopoju bildes un kolāžas par katru 2010.gada decembra dienu līdz pat Ziemassvētkiem. Jā, es zinu, ka daudzas "December daily" (no angļu val.-decembris pa dienai) projekta dalībnieces savus albumus jau pabeigušas. Bet vai es zināju, ka man nonākt līdz tam prasīs tik daudz pacietības, izdomas un darba? Nē!

Saskatot finiša taisni es beidzot ķeros pie albuma vāciņa izgatavošanas. Par pamatu albuma vākam es ņemu divus A5 kartona gabalus, kurus aplīmēju ar mākslas galerijā nopirkto krāsaino dāvanu papīru (tas izskatās tik krāšņs!). Pirms ķerties pie līmēšanas es nolieku dāvanu papīru uz kreiso pusi, uzlieku tam virsū kartonu, piemēru, vai esmu izgriezusi pietiekami lielu papīra gabalu (foto numur 1). Viss der, varu turpināt. Otrkārt, dāvanu papīram nogriežu "austiņas" (foto numur 3), lai tās lieki netraucē līmēšanas procesam. Tad kartonam pielīmēju īsākās dāvanu papīra malas, tad garākās. Ja sekojat līdzi notiekošajam ar foto palīdzību, tad piedošanu! Šoreiz foto man nav sanumurēti darbu secībā! Pareizā darbu secība ir foto numur 1,3,2,4 :).

Ja ir vēlēšanās, var izdekorēt arī vāciņa iekšējo pusi, aplīmējot to ar kādu atšķirīgu krāsainu papīru. Es izvēlējos zaļu ar baltiem punktiņiem (šoreiz foto nav). Galu galā tagad pienāciis laiks ķerties pie albuma vāciņa noformēšanas un albuma nosaukuma izvēlēšanās! Atšifrējums manam albuma nosaukumam ir pavisam vienkāršs: "Joy. (C)hristmas (T)ime" jeb "Prieks. (Z)iemassvētku (L)aiks"!

Man vēl atliek katram albuma vāciņam "izniebt" divus caurumiņus, ar caurumduri, tad caur tvāciņiem izvērt riņķīšus vai aukliņas, kuros iestiprināt pārējo albuma saturu, un albums gatavs!

2 komentāri:

  1. Ļoti simpātisks darbiņš izdevies! Patīk košās krāsas un gaumīgais noformējums! :))

    AtbildētDzēst